Menu

NASZE ŚMIECI, NASZA SPRAWA

Archiwum styczeń-marzec 2021

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora ds. inwestycji

Drukuj
1 2 3
Herb gminy z napisem "wolne stanowisko urzędnicze"

Wójt Gminy Wiśniew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. inwestycji w wymiarze 1/1 etatu. Oferty można składać do 6 kwietnia 2021 r.

Urząd Gminy Wiśniew
ul. Siedlecka 13

08-112 Wiśniew

Nr A.2110.1.2021.MS

Kandydat na stanowisko musi spełniać następujące wymagania związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku:

1.  Wymagania niezbędne (formalne):

  1. obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo ogólne, drogowe, sanitarne, elektryczne).

2. Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku  inżyniera - projektanta;
  • znajomość przepisów ustawKodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresach dróg publicznych lub sieciowych, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej wraz z przepisami wykonawczymi, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
  • umiejętność analizy dokumentacji technicznej i przeprowadzenia procedury projektowej;
  • umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych: AutoCAD, Ewmapa;
  • znajomość programów kosztorysowych;
  • prawo jazdy kat. B.

3. Wymagania pożądane:

  • umiejętność pracy w zespole;
  • kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • umiejętność formułowania komunikatywnych i zwięzłych sprawozdań;
  • odpowiedzialność i dokładność;
  • zdolności analityczne.

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku;

  1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew;
  2. Stanowisko pracy: związane jest z pracą biurową,  przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy i bieżącą obsługą interesantów, pracą w terenie, poza budynkiem Urzędu Gminy Wiśniew;
  3. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16.00 (8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy);
  4. Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wybranego kandydata, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie procesu inwestycyjnego budowy (robót budowlanych) dla inwestycji  wodno-kanalizacyjnych, obiektów kubaturowych i energetycznych;
  2. Realizacja zawartych umów z wykonawcami robót;
  3. Nadzór nad przebiegiem realizacji inwestycji;
  4. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dla inwestycji gminnych oraz prace w komisji przetargowej;
  5. Opracowywanie zakresów rzeczowych dla poszczególnych inwestycji;
  6. Przekazywanie terenów budów;
  7. Organizowanie nadzoru nad budowami;
  8. Odbiory robót budowlanych;
  9. Opracowywanie warunków przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz wydawania opinii o możliwości przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

6. Wymagane niezbędne dokumenty i oświadczenia:

  • List motywacyjny;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w pokoju nr 3;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z  pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie kandydata o braku skazania za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane  z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
  • Oświadczenie  kandydata o nieposzlakowanej opinii;
  • Oświadczenie kandydata  od kiedy może nastąpić zatrudnienie;
  • Oświadczenie kandydata  dotyczące archiwizacji danych osobowych złożonych w procesie rekrutacji;
  • Oświadczenie kandydata  o przyjęciu do wiadomości faktu, że informacje zawarte w ofercie stanowią informację publiczną;
  • Oświadczenie, że z bezpośrednim przełożonym   na powyższym stanowisku nie zachodzi konflikt z art. 26 ustawy o pracownikach samorządowych.

7. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:

  • Kserokopie dotychczasowych świadectw pracy lub kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu (w przypadku trwania w stosunku pracy);
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu prawa jazdy kat. B;
  • Oświadczenie kandydata o znajomości przepisów ustaw:  Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresach dróg publicznych lub sieciowych, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej wraz z przepisami wykonawczymi, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności analizy dokumentacji technicznej i przeprowadzenia procedury projektowej;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności  biegłej obsługi programów komputerowych: AutoCAD, Ewmapa;
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu znajomości programów kosztorysowych.

List motywacyjny należy własnoręcznie podpisać. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz formularz oświadczeń, który stanowi załącznik Nr 1 do ogłoszenia należy wypełnić i własnoręcznie podpisać.

Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

Kserokopie złożonych w ofercie  dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:„Oferta pracy na wolne stanowisko  urzędnicze podinspektora ds. inwestycji w Urzędzie Gminy Wiśniew” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wiśniew – Punkt Obsługi Interesant (wrzutka) lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew do dnia 6 kwietnia 2021 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, wskazane przez komisję rekrutacyjną w celu zatrudnienia.

Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

10. Inne informacje:

  • W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13 (parter), w Biuletynie Informacji Publicznej  (wisniew.e-bip.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy Wiśniew (www.wisniew.pl). Informacja o wynikach naboru zawiera imię i nazwisko kandydata oraz miejsce jego zamieszkania w rozumienia przepisów Kodeksu Cywilnego.
  • Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni uczynić to osobiście, najpóźniej w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru w Urzędzie Gminy Wiśniew, ul. Siedlecka 13, pok. nr 107 (I piętro), tel. /25/ 641 73 13 wew. 107.

11. Dane osobowe.

Klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej (wisniew.e-bip.pl) w zakładce Nabór kandydatów do pracy w urzędzie – zasady naboru pracowników (akty prawne).

Wiśniew, 23 marca 2021 r.

Wójt Gminy Wiśniew
Krzysztof Kryszczuk

Do pobrania:
Treść ogłoszenia z oświadczeniami
Uwagi do ogłoszenia

loader...

Nasze wyróżnienia i certyfikaty