Aktualności
Jesteś na archiwalnej stronie internetowej Gminy Wiśniew.
Aktualna strona internetowa Gminy Wiśniew znajduje się pod adresem www.wisniew.pl
Fundacja Znajdź Pomoc prowadzi rekrutację do projektu "Droga do wymarzonej pracy dla absolwenta z niepełnosprawnością" w ramach programu „Absolwent” współfinansowanego ze środków PFRON. Udział w projekcie pozwoli na podniesienie kompetencji oraz pomoże w zdobyciu kwalifikacji zawodowych i ułatwi znalezienie pracy.
W projekcie przewidziano cykl spotkań z psychologiem i doradcą zawodowym, którzy wyznaczą dalszą ścieżkę udziału w projekcie w zależności od predyspozycji uczestnika: zdobycie uprawnień zawodowych, ukończenie kursów i szkoleń specjalizacyjnych lub odbycie trzymiesięcznego stażu zawodowego. Przewidziane są również warsztaty przygotowujące do wejścia na rynek pracy, wsparcie pośrednika pracy i coacha.
Kto może wziąć udział w projekcie?
Osoby spełniające łącznie poniższe warunki:
- Studenci ostatniego roku studiów lub absolwenci, osoby realizujące naukę w szkole wyższej na ostatnim roku lub posiadające tytuł zawodowy/stopień naukowy wydany nie wcześniej niż 60 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu;
- Osoby z orzeczeniem niepełnosprawności;
- Osoby zamieszkałe na terenie woj. mazowieckiego, śląskiego, podlaskiego, kujawsko-pomorskiego;
- Osoby pozostające bez zatrudnienia (należy rozumieć przez to osobę bezrobotną lub poszukującą pracy, która nie wykonuje żadnej pracy zarobkowej, zarejestrowaną lub niezarejestrowaną w Urzędzie Pracy);
- Nie biorące udziału w innych projektach finansowanych ze środków PFRON.
Co oferuje projekt?
- Wsparcie psychologa (3 godz.) i doradcy zawodowego (5 godz.) w zakresie aktywizacji zawodowej;
- Wsparcie pośrednika pracy (30 godz.) i coacha (10 godz.);
- Sfinansowanie kursu/szkolenia zawodowego (max 120 godz.);
- Trzymiesięczne staże zawodowe wraz ze stypendium stażowym.
Oferowane wsparcie będzie uzależnione od indywidualnie opracowanej ścieżki zawodowej. Ze względu na sytuację epidemiczną wsparcie będzie udzielane zdalnie.
Jakie dokumenty należy złożyć?
- Wypełnione dokumenty rekrutacyjne (formularz, deklaracja uczestnictwa wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych);
- Orzeczenie o niepełnosprawności;
- Dyplom ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie ze szkoły wyższej o realizowaniu nauki na ostatnim roku.
REKRUTACJA TRWA W TRYBIE CIĄGŁYM DO WYCZERPANIA MIEJSC
Więcej informacji odnośnie projektu można uzyskać:
- kontaktując się z biurem Fundacji Znajdź Pomoc, Al. Rzeczypospolitej 2/U-2, 02-972 Warszawa, e-mail: absolwent@znajdzpomoc.pl, tel: 577 912 888 lub 22 299 29 28;
- na stronie https://znajdzpomoc.pl/inne-projekty/absolwent/;
- w treści ogłoszenia TUTAJ.